zaterdag 23 juni 2007

Bootleg bar

Nick Drake - Blues run the game (Jackson C Frank cover) (rechts klikken + opslaan als)

komt mij zoeken in engeland, lieveke
of misschien in spanje
waar ik ook naartoe ging
't is overal het zelfste

brengt alleszins een fles whisky mee, lieveke
of gin of iets anders tegen den dorst
ik verspeel hier al mijn vuil geld
aan de roomservice

want als ik niet drink, lieveke
dan waart ge rond mijn gedachten
en als ik niet slaap, lieveke
zit ik gegarandeerd te snotteren

probeert eens een andere stad, lieveke
misschien een ander land
waar ik ook naartoe ging
't is overal het zelfste

misschien op een dag, lieveke
zo ergens tussen overal en nergens
word ik wakker en ben ik ouder
dan toen ik ging slapen
veel en veel ouder
en dan hou ik op met proberen

komt mij zoeken in engeland, lieveke
of misschien in spanje
waar ik ook naartoe ging
't is overal het zelfste

3 opmerkingen:

Soet zei

Waw, echt mooie vertaling !

Licht bewolkt zei

ik kan het niet opslaan. Evenmin alle andere liedjes.. in beide computers niet, sorry.

Oran zei

Ik vrees dat dat aan Google Groups ligt (waar ik de liedjes online opsla). Die website ligt momenteel plat. Er zit niks anders op dan later nog eens opnieuw te proberen. (Tenzij iemand anders een alternatief heeft om mp3's online te zetten?)