dinsdag 14 augustus 2007

Mea culpa

Schrijf nog eens wat? Jaha. Het is niet dat ik niet wil. Al enkele dagen op rij heb ik vergeefse pogingen ondernomen om deze blog aan te vullen. Maar ik zou niet weten over wat te schrijven. Echt niet. En dus zwijg ik liever. Alles beter dan te gaan "vertellen hoe mijn dag was". Juk!

Aan al die vervelende bloggers, inclusief mezelf: je privéleven interesseert anderen geen reet. Geen reet. Rrrrrrrrrreeet. Reet. Is dat spijtig? Zeer zeker. Maar het is nu eenmaal zo. Afwachten of Yves Leterme daar met zijn formateursnota "De kracht van mensen" iets aan zal veranderen. Go Yves!

Mooie liederen en dito videoclips daarentegen, dat gaat erin als zoete koek. Huppakee! En vergeet het niet, beste kijkbuiskinderen: "The more you change, the less you feel."


3 opmerkingen:

Licht bewolkt zei

ooh, Smashing Pumpkins. Dat is het eerste 'studio brussel' liedje dat ik fijn vond! En dat clipje, ik kende het nog helemaal, ook al was het enkel de meme die MTV had, indertijd..

Soet zei

schrijf toch maar nog eens wat,
iets over die reet bijvoorbeeld...

Anoniem zei

ik ben van mening dat jij weer terug in het internet moet komen. Kom terug in het internet. Kom weer het internet binnen. Nu ophouden met 'geen computer'. Schrijf, dat jij niets te binnen schiet, zoals mijn voorzitter van succulenta stad x en omstreken altijd zei: "Hoe is die cactus doodgegaan? Deze verhalen zijn ook altijd een leuke bron van vermaak." Dat bedoelde die serieus. En ik ook. Misschien moeten wij alle in het geheel, met het gehele internet met z'n allen een beetje Pessoa-achtig doen. Er valt ja ook gewoon niets te zeggen. Dat kan ook heel goed zonder prive & reet-gerelateerde onderwerpen. Laten wij in plaats daarvan een beetje ouwehoeren erover en dan zien wij het wel hoe het niet is gegaan met de leuke reflectie over het bestaan en zo.