dinsdag 6 mei 2008

Ik word niet doof, dat is de afspraak.

Dat is het plan en zo zal het ook tot uitvoer gebracht worden. Alle daarvan afwijkende voorstellen worden zonder pardon verworpen.

Nu ben ik wél doof maar dat is slechts tijdelijk. Want acuut is niet chronisch. De onwrikbare logica van mijn lief. Ik geloof haar en zij is nieuw en mooi. (Niet nieuw als in “vanuit het niets gekomen” maar dat is een ander verhaal.)

Zij komt met armen vol rust en maskeert het suizen in mijn oor. Zij verjaagt vijandelijke legers van doemgedachten in haar zomerjurkje. Lord of the rings is er niks tegen.

4 opmerkingen:

Regenhart zei

Ik moet me er ook eens zo-een vinden.


Een mannelijke variant dan, uiteraard.

Anoniem zei

waarom uiteraard? :-)

Regenhart zei

omdat
ik het niet zo heb voor vrouwen
of toch niet
in zulkse contexten

Oran zei

en het mag ook niet van de kerk!